De e va de e

I dag har blogg.se strulat. Hoppas det funkar att lägga ut ett inlägg nu.

Dagens aktiviteter inleddes med mina fyra timmar på jobbet. Fick klartecken från AF att det är helt ok att jag går in och vikarierar, vilket känns jättekul. När jag kom hem lade jag mig och vilade en stund sedan åkte maken och jag på Erikshjälpen och efter det åkte vi och köpte glass. Det har varit vår ute idag. Underbart!

När vi kom hem igen tog vi en promenad med hundarna. Efter middagen tog vi äntligen itu med att klippa bort tovor på våra två långhårskatter. De får ofta tovor på vintern och då vill man ju inte klippa dem pga kylan. Men idag var det alltså dags. Flisan fick vi klippa i två omgångar för hon har ett otroligt dåligt tålamod. Zelda däremot låg fint på kudden medan jag gosade med henne och husse klippte henne.

Ikväll har jag sett på Arga Snickaren och Off the map på Tv, men nu är det dags att sova. Dottern har sovit middag så hon fick för sig att byta gardiner kl 23.05 i kväll. Ungar! :)

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0