Dags för träning

Då ska jag strax ta min rygg och åka iväg till sjukgymnastiken och träna.

Ja riktigt så här fin är nog inte min ryggrad och inte är jag karl heller (som alla standarder verkar vara) ha ha!

Maken och jag har städat övervåningen idag. Han dammsög och jag moppade golvet. Nu fortsätter maken på undervåningen medans min rygg bad mig vila lite innan träningen. Så då gör jag väl det då.

I eftermiddag åker dottern upp till fjällen med sin farmor och farfar, vilket innebär att jag och maken blir ensamma i över en vecka. Vad konstigt det kommer att kännas. Men jag har gjort en "göralista" så vi ska nog kunna hålla oss sysselsatta - he he he.

Strålande väder idag, men i går kväll blåste det rejält ute. Vad hände då? Jo våra katter får för sig att dom ska gå ut, en efter en. Den sista plockade jag in i natt. Det var Mimmi som stod utanför sovrumsfönstret och sa MJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.

Fattar inte riktigt hur dom funkar dom där, men antagligen är det lugnare ute på kvällen så dom vill gå ut då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du har lite "vuxenkramar" på göra-listan - haha!

2011-03-03 @ 16:13:46
Postat av: Bloggaren

Jadu Pernilla... Du är ju rolig du ;) Fless! Ja kan ju tala om att det behöver jag inte skriva upp på nån göralista inte. För det gör min man så gärna ändå :D Det är bara sånt han är ovillig att göra som jag skriver upp, så det blir gjort. :)

2011-03-03 @ 18:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0