Dagens melodi

Lite vitsigt där då, för maken och jag har börjat med en trevlig vana på lördagmorgnarna. Vi har börjat lösa melodikryssset. För andra veckan i rad har vi klarat det och skickat in det. Bekvämt när allt kan göras via dator tycker vi tekniknördar. :)

Annars har dagen so far ägnats åt lite städning och fix. Bla har jag putsat alla dator- och Tv skärmar i huset. Maken drar om lite kablar och flickorna vi barnvaktar spelar spel. I em blir det som sagt Jussi på bio. Lite kul efter som jag faktiskt är släkt med honom, enligt min släktforskande farbror Hans.

I kväll blir det middag med söstra mi och flickorna. Maken lagar baconinlindad kyckling i gorgonzolasås. Smaskens sa räven!

Körslaget börjar på Tv i kväll. Jättekul tycker jag och jag kommer att heja på Andreas Johnson. Inte bara för att han är så bra och är så snygg utan även för att hans kör kommer ifrån Hälsingland. Järvsö och Ljusdal närmare bestämt. I morgon får vi hålla tummarna för Lillboskolans femteklassare som spelar SM final på Studenternas i Uppsala och för Bollnäs som också gör sammalunda lite senare samma dag.

Mycket att heja på blir det denna helg!







HEJA HÄLSINGLAND!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0