Bollen rullar...

Ja då kan man säga att bollen är i rullning. Jag fick beröm av Försäkringskassan för min "envisa attityd" att komma tillbaka till arbetsmarknaden. Min handläggare hade starkt tvivlat på det när hon såg mig första gången för ett år sedan. Då fick hon tom hjälpa mig på med jackan. Annat är det nu! Kul att få beröm för att man är envis :D

Jag ska börja arbetsträna. Det ska jag göra om 2-3 veckor. Om 2 veckor övergår jag från F-kassan till Arbetsförmedlingen, så jag får hoppas att övergången fungerar bra.

Så nu ska jag ragga praktikplats så får vi se om nån vill ha mig. He he he

Känns otroligt skönt att sakta men säkert vara på banan snart igen.

I morgon ska jag träna igen, det känns också kul. Det gick så bra igår. Just nu sippar jag på en Skipperdrink och sen ska jag ordna med lite pappersarbete. Hmmm måste nog se över min garderob också nu när jag ska börja jobba igen. Men shopping är ju roligt eller hur? :)


Kommentarer
Postat av: Nilla

Härligt Helen. Så fort det har gått, helt otroligt. Kom till Stinsen och shoppa ;o)

Kram

2011-03-02 @ 16:39:38
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: calma

Hej vännen

Åhh,vad glad jag är för din skull

härligt när man gör såna framsteg,att få credit för det,,önskar dej all lycka,verkligen



Du,kolla på min blogg,den 1 mars,då vi hade 3årig bröllopsdag,då ser du en fin klänning



Kram vännen Calma:=)

2011-03-02 @ 22:00:38
URL: http://calma-s.bloggplatsen.se
Postat av: Susann

Skönt att höra Helen,att du är på G,samt att du orkar vara envis. Skam den som ger sig, och hoppet är det sista som överger en..LYCKA TILL

KRAM

2011-03-02 @ 23:01:00
URL: http://suand.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0