Sommar i går

Ja programmet alltså.... med bloggerskan Underbara Clara. Lyssnade ni på det? Det gjorde inte jag för då var jag på stranden, därför lyssnar jag nu i stället. Fantastisk människa! Lyssna på henne! Nu å på en gång. Läs hennes skrivnablogg vettja. Här kan ni lyssna på programmet!

Tänk att en tjej som är jämngammal med min äldsta dotter har så många gemensamma beröringspunkter och åsikte som jag själv. Hon sätter ord på så mycket av det jag själv tänkt och tycker....

Sund tjej helt enkelt!

Lyssna å läs nurå!

Å ha en underbar dag!

PS funderar om man ska skriva helt på bymål för att den här bloggportalen ska låta bli att göra länkar av vissa ord man skriver. Se ovan... hade jag inte skrivit ordet skrivnablogg utan endast de fyra sista bokstäverna hade de lagt en reklamlänk till detta. Det vill jag ju inte. För att slippa detta ska man alltså betala en månadsavgift. Det vägrar jag! Så därför kan det bli en del lustiga synonyma ord i fortsättningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0