Mysigt

Å vad jag älskar att semestra i husvagn. Det är så mysigt. Öland är så härligt och Löttorps camping är underbart!

I dag har solen lyst över oss hela dagen. Vi har solat och fått fin färg både maken och jag. Vi var och mötte de två yngsta barnen vid busshållplatsen nyss. De är så lyckliga att vara här också. Löttorp är hemma för dem med. De har ju också tillbringat många somrar här. Vädret ser ut att bli fint i flera dagar nu så jag hoppas vi kan ta en tur till stranden i morgon. En bra grej detta år är att internet bara kostar 50 kr för hela vistelsen och att alla barn under 15 som bor på campingen får åka gratis på Kanans land som är vattenrutchbane- och poolområdet här.

Nu håller maken på grilla så snart ska vi äta.... smaskens, jag är hungrig jag.

Hoppas ni får en trevlig kväll och en bra dag i morgon. Nu blir det familjemys för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0