Ledigt

Så är det ledigt i fem hela dagar. Hur underbart är inte det!? I eftermiddags hämtade vi Lilleman i Tönnebro för han kom med bussen och den turen rastar i 45 min där innan man åker vidare till Bollnäs. Så för att han skulle slippa vänta där i 45 min så åkte vi och hämtade. När vi kom hem fick han äntligen öppna sina presenter och så lyxade vi oss med hämtpizza idag. I morgon blir det tårta för det var ingen av oss som orkade det ikväll.

Idag har jag vattnat husets samtliga krukväxter, så nu är de nöjda. I morgon ska vi städa och fixa lite hemma. Är inte så mycket som behöver göras. Lite tvätt som ska vikas och så golven då. Skönt att ha det gjort när vi är lediga så länge.

Har en soffa och två stolar som ska vitmålas. Får se om vi tar tag i det också. Det beror på om lusten att måla infinner sig. :)

Har börjat planera semestern lite smått. Längtar så till Öland, det är en kär plats i mitt hjärta. Ska försöka beta av alla "måsten" innan vi åker. Men än är det ju någon vecka kvar.

Nu ska maken och jag se på "off the map" på tvn. Sen blir det nog natti natt. Var så trött i morse nät klockan ringde.

Fortsatt trevlig kväll önskar jag er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0