Blanketter... blanketter

Tänk man kan ju få spunk på detta med blanketter. A-kassan är helt makalösa när det gäller detta. Hoppas jag får jobb snart så jag slipper sånt här. Det är märkligt egentligen och jag förstå verkligen att folk som är mindre "administrativa" av sig än jag hamnar i situationer de inte skulle behöva hamna i om det inte vore så krångligt med alla intyg och grejer som ska skickas in. Mångdubbelt ibland....

Ja ja... bara å fylla i å vara glad. Fast jag känner att det ger mig gråa hår.

Nu ska jag ta å styscha till mig å dra i väg på annat uppdrag. Ett spännande sånt, så mer information kommer så småningom.

Ha en bra dag!

Ps grymt tacksam är jag att jag kunnat hänga ut tvätt i dag... då torkskåpet från -70 talet drog sin sista suck igår, mitt i mitt tvättande inför semestern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0