Trött

Idag har jag haft en riktigt sömnig dag. Jag fattar inte hur det blir så här. Kanske finns det tse-tse flugor i vårt hus. Ni vet, såna där med sömnsjuka... ha ha...
Har i allafall varit på en promenad med min älskade make och hundarna.

Hoppas på en piggare dag i morgon. För det är mycket jag vill ta itu med. Men det är nog bäst att lyssna på kroppen ändå. Behöver den sömn så behöver den.

På onsdag ska jag ta stygnen. DET ser jag fram emot. Hoppas jag får lov att bada efter det. Jag längtar verkligen efter ett varmt bad.

Näpp nu ska jag se på Hyacinth Bouquet på TV... that Bucketwoman :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Den kvinnan, alltså "the Bucketwomen"är underbar, precis som du. Hon är en av mina absoluta favoriter, precis som du. kram o ha en bra dag.

2011-02-01 @ 06:24:59
Postat av: Calma

Hej vännen!

Helt ok,tror det ska vara så,den där tröttheten av o till,

Känner igen den själv efter mina operationer,

de dgr man är piggare så tar man ut sig mer,fast man kanske ej tycker det,



Sen kommer det dgr då kroppen säjer,"ta det lugnt med mej idag",ingår i läkeprocessen säkert

Bara att lyssna på vad kroppen säjer



Hoppas du blir av med stygnen o får ditt efterlängtande bad

Tänk att ngt man egtl ser så självklart i vard,kan vara så betydelsefullt,efterlängtat när man ej kan få det för tillfället

Inget ont som ej har ngt gott med sig



Kram vännen från Calma:=)

2011-02-01 @ 18:51:44
URL: http://calma-s.bloggplatsen.se
Postat av: Calma

Hej vännen!

Tack för påhälsning,alltid kul när du tittar in,o än mer när du skriver ngr rader,



Ja,den är såååå snygg o klädsam,kände mej otroligt

vacker i den,och du var sååå fin oxå



Ha d bäst vännen,

Stor kram frå Calma:=)

2011-02-02 @ 00:13:16
URL: http://calma-s.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0