Snygg i håret

måste man va när man ska på sjukhus tycker jag. Man ser förmodligen tillräckligt "slög" ut ändå när man kommer från operation utan att man för den skull ska ha ful utväxt och gråa hår, så följaktligen så fick min snälla make hjälpa mig att färga utväxten idag och det blev så bra. Han kan mycket min gubbe :)

Samma färg som alltid, den mycket ljusblonda från Garnier. Funkar jättebra tycker jag. Så får man med en så underbar inpackning.

Nu är det bara lite smink, hygienartiklar och teknik som ska packas ner, sen så åker vi i morgon bittti.
Spine Center here we come!

Kommentarer
Postat av: stella

sv: Okej. Är du nervös inför operationen, eller tycker du att det är ganska lugnt?

Kram

2011-01-10 @ 20:50:25
URL: http://stellia.blogg.se/
Postat av: Kaffehörnan

Vilken levande blogg o head du har

2011-01-10 @ 21:54:15
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Anonym

NU så börjar det likna nått :)! Pamper yourself! Ny hårfärg måste vara mycket viktigare än att huset är tip-top städat när du åker - i alla fall om du frågar mig :). Hehe... fick sånna enorma Marie-associationernär jag läste några av dina tidigare blogginlägg då du beskriver vad som behöver städas inför din konvalencens. Det skulle ju i princip varit hon som skrivit den senaste veckans inlägg, minus sångtexterna möjligtvis. Hon hade förmodligen citerat nått obskyrt brittiskt 80-talsband. Puss och LYCKA TILL! Tänker på dig!

2011-01-10 @ 22:45:51
Postat av: Bloggaren

Hi hi Jodu Pernilla, vi hade vissa likheter Marie och jag, inte bara vår jålliga humor. :D

Är väl nån "by-ådra" som spökar kanske.

Sen olikheterna då... Olivia Newton-John var mitt ideal och Patti Smith var hennes. Säger ju en hel del det.

Fast hon kunde härja på trummorna å sjunga Jerusalemlåten "Jeeeesus han är det underbaaaaraste" i instrumentrummet i gymnasiets musiksal... he he... själ stod jag för katarrandet :) Poss!

2011-01-10 @ 23:02:17
URL: http://hembretsen.blogg.se/
Postat av: Nilla

Spark i baken...säger jag. Vi syns på torsdag eller fredag. Blev inte så mycket bloggande i dag, Facebook du vet :o)

Kram

2011-01-10 @ 23:26:43
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0