Njuter av en julklapp

Idag har min kära make installerad Dvd-spelaren i sovrummet så jag kan ligga och se/lyssna på dvd´n som jag fick i julklapp: Carola i Dalhalla. Jättemysigt!


Dottern ska åka till sin pappa i helgen och Calle skjutsar henne till bussen som går från Bollnäs. Sedan ska han och svärmor handla lite också. Synd att jag inte orkar åka bil eller röra på mig så mycket än, för då skulle jag följt med och tagit en tur på Röda Korset och Dollarstore. Men det går väl fler tåg. Jag tänker inte ha så här ont så länge. Så det så!

Ska kolla upp jobb nästa vecka. Prata med försäkringskassan och se hur vi ska gå tillväga där. Hoppas få arbetsträningsplats på någon skola, eftersom jag är lärare och känner att jag har mycket att tillföra där. Dessutom älskar jag mitt yrke och det är fantasktiskt att få jobba med barn och undervisa. Men det finns även andra jobb jag kan tänka mig. Ser så mycket fram emot att bli bättre i ryggen och börja jobba.

Men nu... musik och vila!

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0