I miniformat

Som jag längtar efter ett varmt bad. Ibland fryser jag och blir alldeles kallsvettig och då längtar jag efter att få ta ett bad. Men det får jag inte göra än på ett par veckor, tills stygnen är tagna. Så i brist på bad så får det bli ett fotbad.
Så ikväll var min snälla make ut i garaget, där vi fortfarande har en del ouppackade flyttkartonger och hämtade mitt fotbad. Sen fyllde han det med varmvatten, såpa och salt. Sen fick jag sitta där och njuta av värmen.


Ja bilden har jag lånat från nätet för mina tånaglar har minsann inte fått nån tjusig färg än. Svårt att nå tårna som stelopererad. Mitt fotbad är dessutom ett sånt där med såväl värme som vibrationer. Gammalt som gatan, men fortfarande funkar det klockrent.

Så nu ligger jag här och ser på NCIS med varma och gosiga fötter. Jätteskönt!

Har haft mycket ont idag. Trappar ju av de smärtstillande. Så det har varit rätt jobbigt. Men det kommer väl bättre dagar. Har ju läst om detta och förberett mig. Men jobbigt ändå med bakslag. Fast att gå går bara lättare och lättare och det känns jättebra. Så jag fokuserar på det positiva och hoppas att smärtan klingar av.

Nu blir det lite fortsatt tv-tid tills sömnen infinner sig.
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Calma

Hej vännne!

Åhh,tack för kommentaren,blev så glad!



Bra med omtänksamma män,lr hur?

Har ett likadant fotbad,det är så skönt och

avkopplande.



Ja,bakslagen kommer det vet man ju,ändå e man ej helt beredd när de kommer,men det är väl bara så

Jag tyckte det var urtufft när jag trappade ner mitt smärtstillande,men d går,,och det går framåt,

kämpa på vännen



Du,snygga fötter,jag tuffade till mej o lackade dom tills jag skulle till simhallen,annars vete i fåglarna,haha,,

Men de trivs snart ännu bättre,när strumpor o annat är ett minne för ett tag

hemma,nu,går jag barfota det är så skönt



Hmm,ska erkänna,gardinerna ej uppe än,ska fixa till längden o så,har ju inga msåten,så det känfe jag ej riktigt för,än,

men precis innan detta skrivs så har jag plockat fram dom ur förpackn,så det är på god vägL



Nu ska jag fixa en kaffe till mej,,mums



Stora värmande kramen till dej vännen

Calma:=)



2011-01-21 @ 12:46:00
URL: http://calma-s.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0