En eftermiddag med film

Vi har ju en teliabox som vi kan hyra film ifrån. Oftast är det barnen som hyr eller som väljer vad vi ska se, men idag tänkte jag att jag skulle välja en film.

Jag ville se nåt spännande och bestämde mig för en där storyn var att 3 atombomber placerats ut i 3 städer i Usa och man skulle leta rätt på dessa. Men jag tror jag blundade halva filmen.  Så det var ett rent slöseri att betala 45 spänn för en film man bara såg hälften av. Samuel L Jackson hade en av huvudrollerna.

Filmen hette Unthinkable och det är ingen film jag rekommenderar. Bara en massa vidriga tortyrscener. Ingen Helenfilm alltså:


Som plåster på såret så hyrde jag en annan film, som jag varmt kan rekommendera.

Den heter: Huset vid Tara road



Den tycker jag absolut att ni ska se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0