9 dagar kvar

Jag både längtar och är nervös. Ser till att saker jag ska ha med mig till sjukhuset är tvättat och klart osv... mycket att tänka på. Men skönt ska det bli i alla fall. Har så ont att jag knappt sover alls om nätterna. Kör på med hälsosam mat och Anna Skippers drink. Den är ett måste och maken är snäll och gör den till mig, för jag har svårt att stå nån längre tid. Står ofta som en stork, med högerbenet upplyftat för det lindrar smärtan något.

Till nåt annat nu... julen ska städas ut snart för granen barrar och jag vill ha det klart tills jag ska iväg. Men mysigt har det varit med all julbelysning och pynt. Jag har en massa fina fönsterlampor som ska upp istället för stakar och stjärnor så myset kommer att hålla i sig.

Nu vankas soppa som sen middag... gott ska det bli.

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0