Tillbaka

Kom hem ifrån Stockholm igår kväll. Det var en intensiv dag, med frukost redan halv sju. Vi åkte sedan till Sollentuna där jag var med på Lillemans skoldag och sedan var jag och pappan även med på utvecklingssamtal som följdes av en fika på Balders. Sedan gick vi lite i affärer där jag, Lilleman och maken och passade även på att träffa bonusdottern som jobbar där, för att sedan förflytta oss till nästa köpcentrum, Stinsen.

Där hade jag bestämt träff med min härliga tjejer från Rälsentiden, Gunilla och Monica. (Eller var det Gumilla och Mågita) Ja eftersom vi jobbade på dagis då, så fanns det många alternativa namn som de små barnen uttalade på olika sätt :) Då blev det en ny fika, fast inget kaffe för min del utan en god smoothie istället.
Oj vad många minnen vi hade att dela. Jättetrevligt tjejer - det gör vi om!

Vi var hemma vid halv tio i går kväll och då var jag så trött i både ögon och rygg att jag knappt orkade hålla mig vaken. Lilleman hade somnat i bilen så han gick in på sitt rum och somnade direkt och sov till 9 i morse. Dotra hade haft feber så hon var också utslagen när vi kom hem.

Idag blir en soft dag. Ska fixa lite här hemma och umgås med familjen. Min rygg talar om för mig att den inte gillar att åka bil i 3 ½ timme. Men med lite vila så blir den säkert glad igen.

Noterar med glädje att termomern ligger runt noll-strecket idag. Härligt! Ingen mer kyla nu!

Ha en underbar dag - det tänker vi ha.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Ja det var en härlig pratstund. Vilka minnen vi har tillsammans. Det är så roligt att vi har kontakt nu, på alla möjliga sätt. Vi ska absolut göra om det...många gånger.

Kram och hälsa maken och goa lilleman

2011-02-26 @ 16:02:43
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0