Sömn

I natt har jag sovit! Yes! Jag var så glad för det när jag vaknade kl 8 i morse. Har vaknat några gånger under natten men kunnat somna om direkt. Men som jag har svettats! Helt otroligt! Det var som om någon hällt en kanna vatten över mig. Men det känns som jag är på bättringsvägen. Kanske var detta nån form av influensa ändå.

Nu ska jag joina min älskade make vid frukostbordet. Tjejerna sover nog fortfarande. För dom var ute på galej i går dom. Själv blir jag trött bara av att tänka på party.

Återkommer nog under dagen!

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Så skönt att du mår bättre...fortsätt så!

Kram

2011-02-06 @ 10:35:00
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0