Näpp

Idag överväger jag allvarligt att inte kliva upp ur sängen ens. Det har varit runt 30 grader kallt ute i natt, nu är det "bara" -19,3.  Jag hatar kyla och jag hatar att frysa. Jag lovar att den som skickar en biljett utrikes där medeltemperaturen är på cirka 25 plusgrader kommer att ha en speciell plats i mitt hjärta för tid och evighet.

Det är inte bara det att jag fryser. Mina leder gör ont och värker hela tiden. Tog nyss ett hett bad i ett försök att mjuka upp kroppen, har ju en del jag vill få gjort hemma idag och då går det inte att ha det så här. Men ryggen blir bättre och bättre i alla fall. Det är bra. Ja vissa dagar är det bakslag, men det går som sagt åt rätt håll.

Får se om jag får lust och ork att ta lite foton och lägga ut här idag. Är dags för det tycker jag :)

Tjingsolong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0