Mysig kväll

Ett bord med skrattande glada vuxna, ett bord med skrattande glada barn. Vilken fin kväll maken, jag och dottern haft tillsammans med våra underbara vänner från Björklinge och Lillbo. Tack Lotta, Tomas, Elina, Jonathan, Emelie, Elicia, Allan och Hanna för att ni kom och gjorde vår kväll så trevlig! Gott att ha så fina vänner som ni.

I morgon bär det av ner till Stockholm för mig och maken. Sen hem igen på fredag, då med en mycket efterlängtad Lilleman med. Idag har jag gjort färdigt Maltesernytt och skickat till tryckeriet, så har dottern och jag sänt in hennes gymnasieval. Nu väntar lite tv och sen blir det till att sova.

Åter i morgon!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0