Med ögon känsliga för grönt

Underbara Barbro Hörberg


Kommentarer
Postat av: calma

Hej min vän!

Håller med dej,jag är ju ej ngn "gammal" bloggare,

Men jag är mkt alldaglig o humoristisk i mina inlägg tror jag



En mening med det jag skriver,liksom att få in lite humor,som jag hoppas,och har oxå fått till mej,ger andra ett ögonblick av leenden o skratt,

precis min mening,

Sen vissa sgr har man lite torka,då blir det så



Jag aktar mej för att vara FÖR privat,det finns en liten bit som man ej ska ge ut till andra,mtycker jag iaf,



Att jag är en taterapa,inget att göra åt,visar sig ju då o då i bloggen,L



Ja,det finns mkt funderingar,

Jag tycker det är fantastiskt iaf,alla de man möter här,gnm bara att skriva



Tycker det är så härligt med vår bekantskap som började med att du svarade på annonsen på brudklänningen,

Som du vet fastnade jag för dej direkt,



Ja,det är härligt med alla dessa möten du Helen



Bamsekram till dej vännen från Calma:=)

2011-02-03 @ 23:11:22
URL: http://calma-s.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0