Kallt kallt kallt

Vi har precis kommit hem från Bollnäs, maken och jag. Termometern visade på -18 grader.  Vi har skjutsat dottern till bussen och svärmor som behövde till jobbet en sväng. Under tiden vi väntade på svärmor åkte vi till en second hand butik på Gärdet som vi blivit tipsade om. Mycket kul fanns det att se där, men prislappar saknades på säkert hälften av prylarna. Eftersom jag inte har lust att gå fram till  damen i butiken och fråga om priset varje gång (dessutom såg hon så sur ut så frågan är om man ens vågade) så blev det inget handlat.

Handlade gjorde vi däremot på Willys på vägen hem. Tack och lov att de etablerat sig i Bollnäs. Snacka om billigare matkasse.

Annars har dagen förlöpt i maklig takt. Har fixat lite här hemma. Hjälpt svärmor att beställa resa till Teneriffa i påsk och så har jag även varit till sjukgymnasten och lagt upp min träning.

Nu vankas snart god mat som min mästerkock till man står och fixar.

En trevlig kväll önskar jag Er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0