Ja just

Höll på att glömma att titta in här igen, men här har ni mig. :D

En på det stora hela bra dag. Jag har städat klo (som Marie brukade säga när hon städat på toaletten). Så har jag dammat lite här och var. Maken har skottat bort snö på garagetaket och på taket till cykelskjulet. Han har även sorterat och vikt ren tvätt, vilket är hur härligt som helst. Min rygg har inte varit på humör för pyssel idag tydligen. Hoppas den bättrar sig och tar två steg fram i morgon, istället för ett tillbaks. Hundarna har fått lammben att tugga på, så dom har haft en riktig festdag.

I morgon ska vi lämna in lite kläder och prylar till second hand. Sedan tror jag visst att maken hade bio också. Vi fick vår leverans av tvättmedel mm idag. Till vår gamla adress. Trots att jag mycket tydligt talade om den nya adressen då jag beställde. Så K´s stackars mamma fick åka hit med den. Jag ska ringa försäljaren i morgon och kolla vad som gick snett.

Så där... har säkert glömt hälften men då tar vi det vid annat tillfälle. Dags att sova strax!

Må gott och natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0