Bio!

Nu har jag och barnen också varit och sett filmen Trassel på fina Röda Kvarn i Edsbyn. Känns bra att vi har en sån nyrustad och påkostad biograf i byn! I 3D var den också och det var första gången jag såg det på bio (talar lite om hur ofta jag är på bio då rå:))

Kan verkligen rekommenera den filmen. Den var jättebra.

Lilleman följde med sin kompis M hem för att leka en stund. Min kärlek har precis också kommit hem och biltransporten gick bra! Tack goa Lotta, söstra mi, för att du gav grabbarna fika. Du är bara bäst du!

Tack till alla som hjälpte till att få bilen på trailern också (A och T).

Nu är maken ute med de fyrbenta och dottern pluggar. Själv ska jag lägga mig i badet och sen blir det lite ryggvila.

Ikväll ska vi ha tacomys i vår familj! Det ser vi fram emot allihopa.

FILMEN TRASSEL

Kommentarer
Postat av: calma

Hej min vän

Vad skönt att allt gick bra med bilen,,

Trassel,vet ej om ngn av mina barnbarn har sett den,

bio är bristvara hos mej,har ej suget efter det,men,men,man vet aldrig

Tacosmys var det,nammi,nammi

Ha d bäst vännen,,kramen från Calma:=)

Jag har lite bilder från mej i m in blogg idag,välkommen "hem t mej",,L

Calma:=)

2011-02-12 @ 21:44:14
URL: http://calma-s.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0