-32

Jag skrev i går att jag ville ha vår. Men vad får jag? -32 på termometern! Snart emigrerar jag till varmare breddgrader. Svenska skolor finns ju lite överallt i världen, där dom kanske behöver en kompetent om än lite frussen lärare. :)

I dag ska vi åka ner till Stockholm, men först ska det plockas och donas lite efter middagen igår och så ska vi handla lite mjölk, men sen bär det av. Jolly ska få följa med och sova hos Lillmans pappa, så hämtar maken henne i morgon bitti. Han längtar så efter sin hund den lille grabben.




Kommentarer
Postat av: Susann

Skönt med mjljöombyte :)Skulle oxå behöva nåt sånt ..

eller en resa till varmare breddgrader skulle sitta fint.

Kör försiktigt till storstan, och dess omkrets.

kram och trevlig helg

2011-02-24 @ 22:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0