Vila och återhämtning

Ligger och vilar och känner mig så nöjd med den här helgen och med mig själv. I morgon är det jobba igen och på em ska jag till doktorn och kolla upp min hjärtklappning. Sen blir det en prommis innan middagen. Får se vilken vända det blir då.
Snart kommer Lilleman hem och det ska bli så härligt att ha honom hemma igen. Till helgen kommer yngsta dottern också hem och det ska bli underbart. Längtar till julhelgen när jag får möjlighet att träffa alla mina fyra barn. Tänk att det snart är jul! Hur underbart är inte det? Hoppas vi hittar en fin julgran :)
Nej nu ska jag fortsätta koppla av. I kväll blir det makens smarriga kycklingsallad. Det ser jag fram emot.
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0