Fredag

Så är det fredag IGEN! Tänk vad veckorna går snabbt nu. Idag efter jobbet skjutsade maken mig till mina föräldrar. Satt och pratade med dem en bra stund och det var så mysigt. Med mig hade jag träningkläder och stavar, så sedan bar det hemåt med en 45 min snabb powerwalk med stavarna. Det gick bra även idag och jag kände hur både motionen och den friska luften gjorde mig gott.
När jag kom hem blev det ett stort glas vatten och en Cambridgeshake. Nu ska vi snart åka till Bollnäs och lämna Lilleman vid bussen. Han ska åka till sin pappa i helgen. Hos oss blir det bara maken och jag, vilket inträffar ytterst sällan, så det får bli en soft och vilsam helg för oss, men stavgång, vila och även lite nytta ska vi göra. Jag ska färdigställa tidningen och skicka den tiill tryckeriet bl a.
Ha en härlig fredagskväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0