Blooood

Har varit hos doktorn och kollat hjärtklappning och sköldkörtel. Undersökningen gick bra, inga konstigheter hittades som tur var. Nu får vi se vad proverna visar. Han skulle ringa och höra av sig om det om några dagar sa han, doktorn. Förövrigt så kändes det som dom tappade mig på allt mitt bloood. Flera rör tog dom. Sköterskan undrade om jag skulle ligga ner. Tooook heller sa jag, för så säger man här uppe. (Man är väl viking för sjutton)



Men det struntar jag i, att jag är blodfattig alltså :)) Jag greppar stavarna och ger mig i väg ut i snövädret. Var inte så mycket nyss. Får se hur det ser ut nu då.  Är väl tillbaka om sisådär 45 minuter. Envis som jag är.

Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0