Trött på att vara förkyld

Börjar bli less på att vara förkyld nu. Ändå har jag bara varit det i två dagar. Men i alla fall... jag snorar, nyser och hostar så revbenen börjar göra ont. Finns inte så mycket mer att skriva mer än att jag lär bli sängliggande i morgon med.

Lite roliga saker finns det ändå att rapportera. Maken har tapetserat ytterligare en del av hallen, samt klädkammaren intill hallen. Det blir jättefint. I morgon ska maken åka och ev köpa en ny hatthylla och skohylla till klädkammaren. Den hatthylla som fanns där innan var nåt slags hemmabygge av mera praktisk än estetisk karaktär, så den kommer inte upp igen. Det som återstår sen är väl för min stackars make att klättra och kliva på stege och försöka tapetsera den höga delen av trappen. Usch, gruvar mig lite för det jag.

Ska införskaffa lite fler vita tavelramar också. Det är så fint med vita detaljer mot den grå halltapeten.

Nej nu är orken slut. Ska ta en kopp te och kolla lite på Tv nu.

Ha de!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0