Många saker

I dag har jag vikarierat. Det var jättekul. Vilade en stund när jag kom hem, sedan skjutsade vi dottern till bussen som går ner till Stockholm. Sedan besökte vi i nämnd ordning Willys, Dollar Store, Åhlens och Albert & Herbert. Fick tag i allt vi skulle ha. Plockade upp bonusdöttrarna som kom med tåget och sen bar det iväg hem. Ja det var väl ungefär allt. 

Nu ligger jag i sängen med en trött rygg och tittar på det som Marie och jag brukade kalla "rämjprogramme" dvs "Så ska det låta". Rämja är vad katter gör när de skriker och jamar. Marie och jag brukade också rämja i högan sky och sjunga med i alla sånger vi kunde. Så brukade vi samtidigt prata med varann på msn och kommentera det vi såg och hörde. Saknar allt kul vi hade....

I morgon hoppas jag maken får tid att påbörja målning av halltaket. Jag har ledsnat på fulfurun i taket för länge sen och nu ska här bli vitt och ljust och fint! Sen när det är klart ska vi välja tapet. Härligt!

Nä nu ska jag fortsätta se på rämjprogramme och äta makens hemlagade goda veggopizza.

Trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman,

har också en riktig sakna-dag idag :S

kram

2011-04-01 @ 23:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0