Inte så mycket

Blir inte så mycket skrivet idag. Är alldeles för trött idag. Har sovit tre timmar i natt. Varför vet jag inte men det kan vara för att jag visste att maken skulle upp kl 4 för att skjutsa svärmor till Arlanda. Sånt kan göra mig orolig det. Men allt gick bra och nu är svärmor på Teneriffa och maken här i soffan bredvid mig.

Idag har jag jobbat och sen har jag varit och fikat med mamma och pappa en sväng. Lilleman var med på skolan idag och träffade sin nya klass igen. Bra att de har olika påsklov även om det innebär att Lilleman faktiskt får gå lite i plugget på påskovet med. Fast inte så han klagar direkt. Han har haft jättekul med sina nya klasskompisar.

Dags att avsluta och leta upp sängen strax. Kommer nog att sova som en stock i natt.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0