Helg

Vad skönt med helg. Ikväll kommer Lilleman hem, det ska bli härligt för jag längtar så otroligt efter honom. I morgon kväll blir det middag här hemma med gäster. Mysigt!

Idag ska maken måla färdigt listerna och sen blir det storstädning. Har liksom inte varit någon idé innan för det blir ändå så rörigt när man målar och flyttar på möbler. Så det kanske blir tapetsering redan till helgen, vilket jag hoppas. Jag kanske kan ta och rolla dörrarna vit medans maken tapetserar. Nån som vet var man kan köpa billiga dörrhandtag? Tänkte byta ut dom guldiga 70 talarna mot silverfärgade av lite modernare stuk. Sen ska det bli roligt att göra om lite i hallen. Köpte ju lite fint igår på Kupolen.

Nu ska jag strax åka till jobbet, men tittar in här igen i eftermiddag.

Ha en underbar fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0