Hå hå ja ja

Hå hå ja ja... hör va dä blåser i träa idag.....

Jodå Sven-Ingvars gamla slagdänga kommer väl till pass för det är båsigt här uppe i Hälsingeskogen idag. Tog en promenad från jobbet till mina föräldrar och jag har väl sällan varit med om sådan motvind.

Vi uppvaktade min fina pappa som fyller 82 år idag. Fräschare och snyggare 82 åring får man leta efter. Som vanligt får man ju aldrig handla några presenter till honom för han påstår att han har allt. Men jag vet att han har sagt att han skulle behöva en ny "kaffeflaska" vid något tillfälle, så jag och maken köpte en termos igår.

Här kommer en passande sång tycker jag,med tanke på den geniala födelsedagspresenten - Håll tillgodo :)

Nu ska vi strax fara iväg till Kupolen och gå i affärer jag och dotra!

Ha det så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0