Godmorgon

Tidigt blogginlägg idag, kommer säkert fler under dagen. Om en knapp timme åker jag till jobbet. Sedan ska vi åka och gratta min goa pappa som fyller år idag.  Blir även en tur till Kupolen för lite inhandlande av vårkläder till dottern.

Arbetet med hallen fortskrider tack vare min flitige make. Vi kommer att fortsätta så smått även i helgen så får vi se när tapeterna kommer på plats. Kanske i början av nästa vecka. Vi har ju bruna 70-talslister runt dörrarna och även golvlisterna har samma färg, så det är en del att vitmåla. Men fint blir det. Är SÅ nyfiken att se hur det blir när tapeten kommer på plats.

Näpp nu ska jag återgå till morgonbestyren.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0