Svart

är min färg idag. Har haft ont i huvudet hela dagen. Det går inte över trots att jag tagit Treo. Det brukar alltid hjälpa.
Det är inte ofta jag tycker synd om mig själv. Jag brukar alltid se det positiva i saker och hålla modet uppe. Men just nu är det för mycket. Jag tror att huvudvärken kommer ifrån nacken. Från de för trånga kanalerna i ryggmärgen. Sedan allt det ledsna jag just nu har inuti som bara väller över mig. Det är som att öppna en dammlucka.
Vet bara inte vart jag ska göra av allt.

Alla sorger och besvikelser. Att min lott i livet just nu bara verkar vara att ligga i sängen och ha ont. Att gång på gång bli snuvad på roliga saker man sett fram emot. Ser ingen ljusning, orkar inte ens bli arg. Har en ledsen dag idag. Hoppas den går över i morgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får känna dig lite bättre till mods imorgon, och att den värsta värken/smärtan lugnar sig...håller tummarna för dig imorgon!

En stor famn med positiv energi till dig från mig!

2010-09-23 @ 20:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0