Premiärdagen

Idag har musikalen Annie premiär. Där är min yngsta dotter med och det ska bli jättespännande att få gå och se den ikväll. Förutom maken om mig kommer Lilleman, mina föräldrar, svärmor, dotterns far med fru och bebis, dotterns farmor och farfar och farfars kusin från USA också att vara med och se denna föresetällning.
Det ser vi verkligen fram emot. Ska knapra lite piller så ryggen orkar med. Men det brukar gå bättre att sitta än att stå i alla fall.

Förövrigt tror jag vi fått in en hackspett på vinden. Den ska maken och Max försöka få ut sedan. Spännande det med att se om jag gissat rätt. Sen ska fågelhålet vid taknocken spikas igen. Tycker vi har nog med husdjur här ändå.

I helgen ska maken fixa med badrummet. Hoppas få det färdigt nu så kan mäklaren få annonsera och börja visa.

I går kom min kärlek hem från konferensen. Men sig hade han Lillemans nya säng komplett med nattygsbord och allt, den var kanonfin och i skick som ny. Ett sminkbord till yngsta dottern att ha i sitt nya rum och 6 st snygga stolar till bordet i matrummet. Lillemans nattygsbord var mina stora barn Michaela och Alle så bussiga och handlade på IKEA så nu har han hela sin nya säng i ordning. Kul!

Så sökandet efter övriga möbler fortgår. Jag är nog så här planerande för att jag inte vet när jag ska in på operation och hur jag är efter det, så jag vill försöka fixa allt innan.

Jag ska dessutom berätta att när maken varit på konferens har jag haft en ängel här som har skött om både mig och Nea. Bonusdottern Johanna är en underbar unge det - med hjärtat på rätta stället!

Nu ska jag försöka ta en bad och mjuka upp min rygg lite.

Ha det så gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0