Dagsfärsk rapport från sjuksängen

Tänk att idag fick jag ett mail från Akademiska i Uppsala om att en kallelse är på väg med brev till mig. Åh vad glad jag blev. Nu ska jag äntligen få träffa en ryggläkare och höra vad dom kan göra för att jag ska kunna bli bättre.

Sen har maken åkt på konferens. Så jag har underbara bonusdottern Johanna här som sköter om såväl mig som lillasyster Nea. Hon har köpt hem lunch till mig, bryggt kaffe, skaffat praktikplats samt agerat taxichaufför till Nea.

Själv har jag legat på min onda rygg. Varit uppe lite då och då så långt ryggen hållit... dvs några minuter. Men jag kan minsann rådda en massa från min sjuksäng också. Har fixat och trixat och hittat lite möbler till nya huset på nätet. Storbarnen i Bålsta har köpt ett nattygsbord till Lillemans nya säng på Ikea. I morgon ska maken hyra släp och köra skytteltrafik å hämta upp möbler på hemvägen. Nattygsbord till yngsta dottern, köpt på blocket, hämtas i Sigtuna. Nattygsbord till Lilleman och 6 stolar till matrummet i Bålsta, Lillemans säng och ev ett köksbord i Uppsala. Jorå... lite förmår jag faktiskt från min sjuksäng.

Så de så.....




Kommentarer
Postat av: Annika

Nytt hus!? Nu har jag missat nåt.. Minns att ni skulle kika på nåt men.. Får väl forska i din blogg..

2010-09-08 @ 21:16:59
Postat av: Nilla

Så skönt att du ska få träffa en ryggläkare nu. Såg bilderna på lillemans arm, hua. Hoppas att han mår bra nu. Kan tänka mig att du fixar och trixar även från sängen :o)

Kram

2010-09-08 @ 22:55:34
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Madde

Köpt nytt hus?

2010-09-09 @ 15:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0