Tänk vad teknik är fantastiskt

Kom att tänka på det alldeles nyss när jag chattade med mitt kusinbarn Emma som pluggar i Moskva. Tänk att man bara kan prata så där fast det skiljer många mil. För att inte tala om Skype och sånt. Avstånden krymper och vi kan känna större närhet till våra kära även om det är långa avstånd. Det tycker jag är så härligt!

I går hade jag en dålig ryggdag så det blev inte många knop för mig inte. Idag är det lite bättre, så kanske det går lite bättre idag. Tur vi har snälla goa vänner som hjälper oss med flytt.

I dag blev min fina bil inlämnad på verkstad, byta lyktor, olja, däck och lite allmän koll innan besiktningen. Sen ska den få tvätt också. Då blir den nog glad. Invändigt är den städad tack vare min duktiga goa dotter. Tack för det Luttanpluttan!

Det är inte många dagar kvar till vi flyttar nu. Jag längtar SÅ! Ska bli skönt att få detta gjort. Man får lite spunk av att bo bland flyttkartonger.

Näpp nu kurrar det i magen, slarvmaja har inte ätit frukost så jag ska väl leta nåt att stoppa i magen.

Tjillevippen på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0