Spine Center

Idag blir det ett besök på Spine Center för vidare undersökningar. Det är med blandad förtjusning, både nervöst och tryggt att få komma dit. Får se om dom behåller mig eller om jag får komma hem och vänta. Den senaste perioden har jag verkligen fått klart för mig hur illa det är med mina tre nedersta diskar. Jag har ju tidigare tyckt att smärtorna i nacke och bröstrygg varit värst.

Jag har läst på lite på nätet för att försöka vara förberedd så jag kan ställa frågor när jag träffar läkaren. Skönt att min älskade man är med mig för jag märkte efter besöket på Akademiska att det var bra med dubbla par lyssnande öron. Man minns olika saker ifrån samtalet med läkaren.

Visning i eftermiddag också. Jättespännande och hoppas vi har turen att ha köpare redan denna vecka. Det skulle sitta fint det.

Får väl återkomma med resultat av både det ena och det andra sedan.

Vill skicka ett tack till alla engagerade och goa människor som stöttar. Både här, på FB och via mail. Tack också för engagemanget igår. Själv har jag  bestämt mig redan sedan tidigare att inte ägna alltför mycket tid till "gravt underutvecklade" (Bra ord där K :)) människor som inte har bättre för sig än att göra anonyma nedvärderande kommentarer på folks bloggar. Fick ett par intressanta tips i kommentarerna igår, men det mest intressanta fick jag på mailen av en god vän i en branch där det mesta går att finna ut.  Tack för det!

Nu är det dags att starta dagens förberedelser med gott humör! Jag har så otroligt mycket att vara tacksam för och jag är så glad att jag har min familj, mina vänner, våra djur och förmågan att fortfarande se allt som är positivt.

Ha en underbara höstdag alla!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0