Bollnäs by night!

img_0377 (MMS)

Bollnäs by night! Här sitter jag i bilen och glor medan mannen är och uträttar några ärenden. Fortfarande ger Telias kundtjänst mig  gråa hår. Numret de själv föreslog mig visade sig vara ett företagsnummer så jag var tvungen att välja ett nytt, vilket jag gjorde. Påpekade för typ tredje gången att jag ville ha hänvisning från det gamla till det nya numret. Det skulle de ordna lovade de!! PYTTSAN!!!! När man ringer det gamla så får man en röst i örat som säger att numret är ur bruk, ingen hänvisning där alltså och när man ringer det nya så får man ungefär samma besked. Så nu är vi pga Telias försorg utan både telefon OCH tv. Tack för det Televerket. Igen!!!  Sabla amatörer!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0