Jag är hungrig!

Tänkte se på "Halv åtta hos mig" som vanligt men tror jag avstår. Är så sabla hungrig trots att jag nyss åt en jättegod räksallad som min älskling handlade åt mig på väg hem från jobbet. Det var väl en 10 goda räkor i den och en massa fräsch sallad.

Har idag tagit 2 cambridgepåsar och druckit vatten och tea så jag fått springa på toa hela tiden. Sedan salladen då och min mage knorrar och bökar alldeles otroligt. Förstår nu vad som menas med att hungern "river".

Men envis som jag är och arg på min tjocka mage så lyfter jag bara på ena ögonbrynet och säger lite coolt.... "Ät av överskottet du.... " Det verkar inte magen ha lust till.... att äta fett alltså. Men så är det och så blir det. Nu ska jag ta och gå ner och dricka vatten och ta ett bad. Sedan en kopp te och som avslutning 110 besök på klo!

Men that´s life.

Tjo på er!

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, jag ska också köra den kommentaren till min mage när det protesterar! Som typ nu. :-)



Fin blogg du har, jag kommer kika in här emellanåt. :-)



Tack föresten för uppmuntrande ord i min blogg, du är så välkommen tillbaka! :-)

2010-01-25 @ 20:32:05
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0