Bättre och bättre.....

Det går bara bättre och bättre med mitt viktminskningsprogram. Jag är inte lika hungrig hela tiden och det känns jätteskönt. Igår blev det som planerat förutom att en Cambridge byttes ut mot en Proviva.

Idag har jag varit upp och druckit två glas vatten och känner mig inte hungrig än så då kan jag skjuta på det jag ska stoppa i mig ytterligare ett tag.

En eloge till min dotter som lagade en god tonfisksallad till middag igår. Efter ett långt läkarbesök så var det skönt att slippa stå i köket och laga mat. Ryggen var ganska mör efter bilkörning i skitväder och läkarundersökning.

Min doktor, som är bäst i hela världen, remitterade mig till en ortoped som i sin tur förhoppningsvis ska remittera mig till en magnetröntgen. Sedan ska jag ringa och prata med sjukgymnast för att höra vad det finns för typ av behandling som kan vara bra för mig.

Idag ska jag till Arbetsförmedlingen och anmäla mig som arbetslös och sjukskriven. Sedan får nog dagen gå i snigelfart. Känner mig rätt mörbultad idag.

"Maten" idag blir i vanlig ordning 3 Cambridgesoppor, en sallad, en proviva och en frukt, en morot plus en massa vatten då.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0