Äntligen doktordags

Idag ska jag äntligen få träffa min läkare igen. Skulle ha gjorts förra veckan men då var doktorn sjuk. Jag känner mig otålig. Jag vill bli frisk och slippa ha så här ont i nacke, leder och rygg. Antar att man inte ska vara otålig i ett sånt här läge för alla säger att det tar tid.

En ny Cambridgedag är det också. Har börjat dagen med vatten. Ska strax gå ner och ta ett bad och dricka lite frukost iform av en Cambridgesoppa med vaniljsmak. Känner mig hungrig nu och har lite huvudvärk, men jag antar att det är så här i början av en sån här kur. Har planerat var jag ska "äta" idag. Det blir 3 Cambridge med smakerna vanilj, jordgubb och banan, en proviva, en sallad.... tror det blir tonfisk idag. Ett äpple eller apelsin och morot får det också bli och så mycket vatten jag orkar dricka.

Ja ja.... thats all for now... återkommer kanske under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0