Trysil

Sitter här i värmestugan i Trysil och skriver dagens blogg. Det är kallt ute men vi har bylsat på oss en massa kläder. Eftersom jag inte åker skidor så får jag en massa tid att sitta här och titta på folk, fundera och surfa. Tog med mig en Allt i hemmet tidning också ifall att jag får lust att fördjupa mig i badrumsrenoveringar.. he he he

Nu kom mannen och barnen in för lite varm choklad och "duppa". Med frostnupna kinder och is i mustachen... ja det sista var det bara mannen som hade.

Otroligt fina backar hälsar barnen och de är helnöjda med vistelsen här...

Återkommer säkert...   nu blir det en kopp grönt te medans barnen festar på bullar och choklad.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0