Helg

Tycker det är skönt att det är helg. Även fast jag går sjukskriven och inte har något jobb att vila ifrån. Gläds åt att få ha maken hemma och nära. Gläds åt att bonusdottern kommer ikväll och hälsar på ett par dagar. Gläds åt att vi på söndag ska åka och gratta stora dottern som bor 25 mil ifrån oss och att då äntligen få träffa mitt fina barnbarn igen. Dottern fyller 26 år på måndag. Hon är född på luciamorgonen hon :)

Snart är det jul och då får vi tillfälle att träffa alla våra 6 barn i olika omgångar. Ska bli härligt.

Jag tycker det är så fint med all snö vi har utanför. Försöker ta en liten promenad de dagar ryggen orkar. Ser fram emot att kunna promenera mer när operationen är över och ryggen färdigläkt.

Fick igår tips på ytterligare ett par sjukhus som ska vara bra på ryggkirurgi. Ska ringa vårdgarantienheten på måndag och se vad som kan göras. Idag orkade jag inte. Har haft en gräslig huvudvärk som inte givit med sig treo och kaffe till trots. Så det blir att försöka vila bort detta.

Ha en trevlig helg allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0