God Jul!

En God Jul hoppas jag ni haft kära bloggläsare. Här har vi haft en helt underbar julafton med mor och far, svärmor och 3 av våra 6 barn. Den 4e kommer i morgon och de två yngsta kommer ett par dagar innan nyår.
Jag har orkat vara med fram till nu, men nu ligger jag för ankar. Fick ett nytt skov med värk i ryggen i går, så idag har det varit riktigt kämpigt. Speciellt eftersom jag inte vill äta några smärtstillande fram till operationen. Jag får inte göra det pga blödningsrisk vid operationen. Men envis till tusen är jag så jag har varit med.

Fick så många fina julklappar av min underbara familj. Fina böcker, myskläder, undergörande krämer mm

Nu är jag så trött så nu ska jag bara slappna av och bläddra lite i en underbar bok om inredning som jag fick av mina goa bonusdöttrar.

Älskar min familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0