Du tomten....

Jag tror att du kan fixa många önskningar. Vissa rätt galna också faktiskt. Om du nu känner att du har lite tid över kanske du kan fixa till min med. Vet du... jag skulle vilja vakna på julaftonsmorgonen och upptäcka att jag har en klädkammare full med makalöst vackra kläder. Såna som inga andra har och såna som ger mig en egen stil. När jag kliver ur sängen ska det inte längre göra ont i ryggen, för till min fantastiska klädgarderob ska det naturligtvis finnas helt underbara högklackade skor i alla möjliga färger och fasoner. När jag slänger en snabb blick i spegeln upptäcker jag att jag inte är samma tråk-grå Helén, utan en mycket glassigare variant av mig själv. Smal naturligtvis och med en perfekt figur för att hänga på alla de makalösa kreationerna som hänger i min garderob.
Smyckena ska vi inte tala om... naturligtvis matchar de allt jag har i min garderob och det är mycket som bling-blingar där kan jag tala om.

Tänk ni om den önskan slog in. För jag känner att efter ett års sjukskrivning så skulle jag definitivt behöva hotta till mig lite. Jösses jag har ju inte ens ett jobb att klä upp mig för. Så jag tror ju allvarligt talat att tomten snarare går på mitt tidigare inlägg om mjukisböxer å raggsocker. Men nån dag så kanske... kanske... kanske... jag tar å fixar en egen stil som är så snygg så fölk tapper hakan.

Tål att tänka på... men först lärer jag få den där uuuunderbara figuren... hö hö hö....

Jålligt inlägg va... men jag säger som Johanna jag: Skiter man väl i!

Hea hea fless fless


Kommentarer
Postat av: Mannen

Älskling! Du är vackrast i hela världen!

2010-12-15 @ 12:59:17
URL: http://klatuu.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag håller med babbo. Du är så fin, så!

2010-12-15 @ 15:50:22
URL: http://lidicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0