Det är klart att tomten finns

Annars skulle väl inte den älskade maken skriva önskelistor i sin blogg. Själv brukar jag sällan komma på nåt annat än tofflor. Men det fick jag förra året och dom är fortfarande fina, så jag måste klura ut nåt annat då.

Eftersom jag ska tillbringa månader av konvalecens efter min operation så önskar jag mig mjukisbyxor. Eller mupuppuppor som ett dagisbarn sa för många år sen.

Så snälla tomten... mupuppuppor tack.


Sen får du gärna slänga ner dvdn med Carolas konsert i Dalhalla med.


Ett nytt nattlinne eller några riktigt stora T-shirts skulle inte heller sitta fel.


Raggsockar... ja det behöver jag med.


Som ni hör så är jag redo för en pansjistillvaro, men det struntar jag i... Jag kan inte komma på nåt annat och jag än "sköne klän".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0