Sov gott Sessan

Idag på eftermiddagen fick vår älskade lilla hund Sessan flytta till hundhimlen. När dom skulle ta bort hennes tumör upptäckte dom att den var fastvuxen i skelettet, muskler och senor. Så hon fick somna in på operationsbordet.
Hon skulle blivit fem i december och vi hade hoppats få ha henne kvar i många år till. Nu blev det inte så men vi har så många och fina minnen av vår underbara hund. Vem vet, kanske hon sitter i Maries knä i himlen och blir klappad. Så vill jag tänka mig det.
Tack Sessan för att vi fick ha dig - även om det blev alldeles för kort tid.



Kommentarer
Postat av: Lena

Era stackare , jag förstår er till 100 % .

Men du tänker helt rätt , just nu sitter hon i Maries knä och gosar , hon hade nog någon hälsning från er till Marie också ska du se , mina tankar är hos er Kramar i massor / Lena & Jeppsson

2010-08-26 @ 20:11:57
Postat av: pernilla

Jamen LÄGG AV! Nu får det väl va nog med elände? Tänker på dig och skickar alla stärkande tankar jag förmår!

POSS (som nån skulle sagt)

2010-08-27 @ 16:30:03
Postat av: Nilla

Men Helen, vad är det som händer. Nog med elände nu, har vi inte bestämt det. Men det kanske är så att Marie behövde en liten hund i sin himmel, ja, så är det nog.

Och flytt in till Edsbyn blir det också. Det är nog som sagt ett bra beslut. Kanske bra att börja om lite. Och med tanke på¨din rygg så är det nog rätt beslut, även om det kanske inte är vad du helst vill. Hoppas att allt löser till det bästa för er.

Kram

2010-08-28 @ 17:58:13
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0