Sånt är livet ibland...

Inte alla valpningar som slutar lyckligt tyvärr. Det får vi uppfödare ibland erfara. Jag har ju fött upp hundar i 15 år nu och väl varit relativt förskonad, men i natt hände något tråkigt.

Vår lilla Lizzie fick två valpar som tyvärr anlände några dagar tidigare än beräknat, så båda var prematura och döda vid födseln. Så nu ligger en trött lite Lizzie i sin säng och undrar vad som hände.

Så skulle någon behöva "hund-amma" så  finns en här.

Idag är annars en perfekt dag att tvätta och hänga ut. Så vi tvättarsängkläder och hänger ut idag. Det luktar så gott om sängkläder som hänger ute.

Lilleman är med en kompis och fiskar och mannen har dammsugit och nu är han ute och klipper gräset.

Jag har krypande på alla fyra lyckats bada lilla Lizzie och suttit ute i solen och kammat henne. Nu ligger jag och vllar ryggen och Lizzie ligger i sin egen säng bredvid mig.

Ha en bra dag allihopa! Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0