Rolig vecka

Denna vecka har varit riktigt rolig. Förutom att balkongräcket nu äntligen är på plats och målat så har vi haft många goda vänner på besök. Igår kom Maries Johan, härligt att ses och prata om allt möjligt, men även att minnas. Vi har upplevt Marie och vi kommer aldrig att glömma henne. Minnena rår inte döden på.

I morgon ska vi träffa mer goda vänner. Min kompis dotter ska konfirmeras i morgon så vi ska åka till Rättvik. Ska bli underbart att ses igen.

Idag har Sessan varit till veterinären igen för att undersöka knölen på sitt framben. Dom tog prov som dom skulle skicka iväg för analys så hoppas vi på att det inte är nåt farligt.

Själv har jag ringt ortopeden idag. För att kolla vad magnetröntgen visade. Men ortopeden kommer tillbaka från semester på måndag så jag får ge mig till tåls lite.

Just nu ser jag på tv-programmet om extrema samlare. Herregud vad skit dom samlar på sig. Stackarna, man inser ju att det är en sjukdom.

Själv gillar jag att rensa ut och skänka eller sälja saker jag inte behöver.

Nu ska vi strax ta en kvällsmacka med egenplockad svamp. Gööött sa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0