Ny färg

har det blivit på såväl badrumselement som mina guldänglar idag. Vitt givetvis. Maken har satt fast alla skivor på badrumsväggen. Nu är det gipsskivor på golvet kvar och sedan fuktspärrar in absurdum för att vara på den säkra sidan. Sedan ska maken klinkra golvet och sätta Trespo på väggarna. Ska varsko röris också så han kommer och installerar toa, handfat och badkar sedan.

Så ska nog det där också bli fint och klart. Som sagt.... själv är bäste dräng.

Så har vi lämnat lilleman på bussen och jag har gråtit en skvätt som jag alltid gör när vi åker ifrån bussen.

Nu är maken på väg att hämta dottern som varit i tennishallen och övat musikalen Annie.

Sedan hoppas jag att kvällsfriden lägrar sig över vårt hus.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0